0
Komen

Sports Day


Hai kamu semua. Dah lama tak sentuh blog ni. Busy la. Homework beratur dan tusyen memanjang. Okay, never mind.  19, 20 dan 21 Jun lepas sekolah aku ada Sports Day. 3 hari wei. Lama tak lama tak? Haha. Jangan tanya aku masuk acara apa. Heee. Sunburn wajib ada kat muka aku. Yeah. Hari terakhir sukan tu, hujaaaan.  Time tu pulak aku demam. Cikgu pulak suruh murid duduk tengah-tengah padang sambil mandi hujan. Aku fikir nak duduk bawah khemah. Tapi, takut diaorang cakap ape nanti. Pergh, aku bersin lebih 15 kali. Teror tak? Haha. Nak tengok gambar aku waktu hari sukan? Haha. Sumpah lawak.

Umi , love yoouu.



With Jia


Nombor keramat.


Sena , Jia


Ergh -,-

With Puteri Jasmi.

Nota kaki : Congratulation to Rumah Solahuddin dapat nombor 1 . Hee :)
Suka? Like je ♥

No comments:

Post a Comment